poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Szkolenia czy warto uczestniczyć ?

Cześć dzisiaj powiem Wam o trochę o szkoleniach ,  na wstępie zachęcam do komentowania tego bloga. Zaczynamy :)





Kiedyś wyobrażałem sobie szkolenia jako miejsc dla panów w garniturach którzy przesiadują w wielkim oszklonym biurowcu pijąc kawę. Myślałem że szkolić mogą się tylko już wykwalifikowani pracownicy. Po uczestnictwie w kilku szkoleniach online mój punkt widzenia zmienił się o 360 stopni :)

Co dają szkolenia ?

Przed moim pierwszym szkolenie które dotyczyło dochodów pasywnych myślałem że usłyszę typową gadkę motywacyjną za którą w dodatku słono zapłacę :). Jednak po tym szkoleniu coś się zmieniło opracowałem sobie plan przyszłych działań oraz moje cele. Szkolenie to było prowadzone online było one całkowicie darmowe. Dało mi one niesamowicie dużo :)






Gdzie znaleźć szkolenie

Mnóstwo darmowych szkoleń znajdziesz na yt autorzy kanałów robią streamy które pozwalają wejść w interakcje z widzami którzy mogą zadawać pytania. Osobiście polecam darmowe szkolenia autorów kanałów : sukces oraz Wyzwanie 90 dni. Interesujące szkolenia można znaleźć również w urzędzie pracy. W większości przypadków urząd pracy pokryje ewentualne koszty szkolenia. Ciekawe szkolenia można znaleźć na wielu stronach www związanych z rozwojem osobistym i finansami wystarczy tylko poszukać :)

 Jakich szkoleń szukać

Osobiście ze względu na typ tego bloga zachęcam Cię do szukania szkoleń związanych z finansami dochodem pasywnym oraz rozwojem osobistym . Ta tematyka pomoże Ci osiągnąć  w przyszłości wolność finansową. Jeżeli jednak nie chcesz szkolić się w tych dziedzinach zachęcam Cię do szkoleń związanych z twoim hobby np motoryzacja lub kulinaria :)

Posumowanie

Nieważne w jakiej dziedzinie warto się szkolić. Wiele szkoleń jest darmowych więc warto skorzystać. Każde szkolenie prędzej czy później zaprocentuje w twoim życiu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...