piątek, 10 sierpnia 2018

Moja motywacja

Dziś opowiem Wam o mojej motywacji która według mnie jest ściśle związana z osiąganiem sukcesów. Uważam że bez motywacji sukces jest niemożliwy :). Zapraszam do komentowania i dzielenia się Waszymi sposobami na motywację ;)






Jakieś pół roku temu zdałem sobie sprawę że muszę poważnie pomyśleć nad swoją przyszłością. Wielu ludzi krytykowało moją decyzje o zmianie rozszerzeń z biol - chem na his - wos. Był to dla mnie naprawdę trudny okres, miałem niską samoocenę trudno było mi uwierzyć że mogę osiągnąć sukces. Miałem być przecież lekarzem a nie jak to mówili kasjerem po polonistyce :).


Pewnego pamiętnego wieczoru obejrzałem film na yt Jacka Wiśniowskiego z Kataru i pomyślałem "dlaczego ja nie miałbym osiągnąć takiego sukcesu jak Jacek ?". Moje myślenie uległo całkowitej zmianie pomyślałem że osiągnę spektakularny sukces. Moim celem na najbliższy czas jest robienie wszystkiego w kierunku sukcesu który chcę osiągnąć. Włączy się to również z produktywnością o której pisałem niedawno. To kilka rutynowych czynności które wykonuje każdego dnia:

- poświęcam wiele czasu na czytanie książek o tematyce biznesowej
- jestem w trakcie pisania własnej książki
- od niedawna prowadzę tego bloga
- myślę o sposobach osiągnięcia sukcesu
- oglądam filmiki o tematyce związanej z moją branżą
- staram się być najlepszy w tym co robię






Każdego ranka staram się budzić zmotywowany. Próbuję nie patrzeć na hejterów który mnie otaczają i mówią że mi się nie uda. Chcę kroczyć drogą sukcesu który osiągnę w odpowiednim czasie. Każdemu z Was życzę aby znalazł swoją motywacje i nie zważają na innych szedł drogą swojego sukcesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...