piątek, 10 sierpnia 2018

Produktywność

Cześć dzisiaj powiem trochę o produktywności :). Moim zdaniem jest ona ścielecie związana z osiąganiem sukcesu a co za tym idzie z osiąganie wolności finansowej. Na wstępie zachęcam do odpowiedzenia w komentarzu na pytanie "Ile czasu dziennie poświęcasz na działania dzięki którym możesz się wzbogacić ?"






Moje myślenie o produktywności uległo całkowitej zmianie po obejrzeniu na yt jednego z filmików Jacka Wiśniowskiego z kanału "sukces". Jacek w tym materiale opowiada jak ważny w procesie osiągania wolności finansowej jest czas. Co nam z bycia bogaty np w wieku 70 lat gdy trudniej na się tym cieszyć ?


Po tym filmiku i wielu godzinach przemyśleń postanowiłem że chcę osiągnąć spektakularny sukces. Ustaliłem sobie że na rzeczy które nie prowadzą mnie do tego sukcesu będę poświęcał niewiele czasu. Idąc tym tokiem myślenia ograniczyłem:

- bezsensowne oglądanie TV
- przeglądanie godzinami fb
- granie w gry na ps4
- spanie do późnych godzin w wakacje i weekendy  

Zauważyłem jednocześnie że obecnie znajduję dużo więcej czasu na zajęcia które mogą w przyszłości przynieść mi sukces np :

- czytanie książek
- oglądanie tematycznych filmików na yt
- planowanie biznesu
- czytania wartościowych artykułów

Wielu z Was może twierdzić że marnuję sobie młodość (mam 18 lat) lecz ja uważam że jest to najbardziej odpowiedni moment aby pomyśleć nad swoją przyszłości oraz rozpisać sobie plan który będę realizował. Moim osobistym marzeniem jest emerytura albo inaczej powiedziane wolność finansowa przed 40 urodzinami. Mam nadzieję że ja ciężką pracą i dyscypliną osiągnę swój sukcesu a Ty osiągniesz swój cel :).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...