sobota, 28 lipca 2018

Wprowadzenie

Cześć wszystkim jestem Janek , mam 18 lat. Pewnie wielu z Was twierdzi że w takim wieku dziwne jest myślenie o wcześniejszej emeryturze lecz według mnie jest to najbardziej odpowiedni moment by ustalić sobie plan na życie i zrealizować jedno z marzeń którym jest emerytura w wieku 40 lat.Na tym blogu będę opowiadał o ciekawych sposobach do inwestowania, będę analizował oferty różnych banków. We wpisach będę również omawiam i oceniał sposoby pracy zdalnej oraz jak stać się rentierem.Czyli w skrócie jak się nie narobić a zarobić :)
Co ile będą pojawiały się wpisy ? - 2 -3 razy w tygodniu
 Zachęcam do komentowania :)
Życzę przyjemnego czytania i pozdrawiam :)

Myślę że wycieczka na emeryturze w sile wieku rozbudzi w Tobie pragnienie skucesu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...