sobota, 28 lipca 2018

GET IN BANK recenzja konta, jak zarobić na promocjach

Cześć dziś ocenię konto Proste Zasady które jest niezwykle popularnym produktem Get In Banku. Materiał ten podzielę na 3 części : zalety , wady konta , jak zyskać dodatkową gotówkę zakładając konto w tym banku. W tym miejscu warto wspomnieć że sam na potrzeby tego bloga założyłem to konto więc coś o tym banku już wiem :)

Zalety konta Proste Zasady ( Get In Bank )
- opłata miesięczna za kartę = 0zł (niezależnie od ilości transakcji)  8 zł gdy nie wykonamy żadnej transakcji a mamy już więcej niż 26 lat
- prowadzenie konta = 0zł
- szybkie wysłanie umowy ( 2 dni i kurier był już u mnie z papierami )
- "poradnik" pierwsze kroki z kontem ( książka wyjaśniająca jak wykonywać przelewy , logowania )
- przyjemna obsługa na infolinii ( nie dręczyli mnie abym zjawił się w placówce w celu aktywacji np karty jak robią np w banku Milenium)

Wady 
- niedopracowana aplikacja mobilna ( według mnie najlepsza jest w Milenium)
- słabe promocje
Jak zyskać mając już konto w Get In Banku ?

Promocja "Bonus za aktywność"
Warunki:
- przelew na konto Proste Zasady 1500zł
- posiadanie wyrażonych zgód marketingowych
- uczestnik do promocji może przystąpić tylko raz


Zyski
Podwyższone oprocentowanie na koncie osobistym do max 3,5 % w skali roku ( szału nie ma)

Podsumowanie
Konto w Get In Banku jest proste w obsłudze, intuicyjne.Kolejnym jego plusem jest darmowa obsługa konta co nie jest już tak powszechnym standardem jak kilka lat temu.Może promocje na chwilę obecną są słabe lecz i tak uważam , że konto Proste Zasady w Get In Banku jest lepsze od większości kont na rynku.
Zachęcam do założenia konta z mojego linku polecającego :)
http://jankos.ebrokerpartner.pl/short/51h79

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...