poniedziałek, 12 listopada 2018

Zmieniema adres bloga !

Cześć jak w tytule mam zamiar wprowadzić nową jakość w moich wpisach oraz działalności bloggowej :).


 Od końca tego tygodnia moje wpisy będą dostępne pod adresem ; wcześniejszaemerytura.pl. Zmieniam adres mojego bloga z powodu miernych zasięgów na platformie blogger. Własny adres pozwoli mi dotrzeć do większej ilości odbiorców. Obiecuje że wpisy na nowym blogu będą lepsze graficznie oraz będą pojawiały się regularnie. Stronka dzięki dobremu hostingowi będzie się ładowała znacznie szybciej :)

Mam nadzieję że chętnie będziesz obserwować mojego nowego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...