czwartek, 1 listopada 2018

Przepraszam że tak długo mnie tu nie było..

Na wstępie chciałbym wszystkich przeprosić. Tydzień temu zdałem egzamin prawa jazdy za 4 razem... Kosztowało mnie to wiele nerwów i stresów ale na szczęście mam to wszystko już za sobą. Czuję się bardzo niekomfortowo , zaniedbałem tego bloga a obiecywałem sobie , że te prawo jazdy nie odwróci mojego życia do góry nogami ;). Teraz po długiej przerwie wracam z nowymi ciekawymi pomysłami. Obiecuje że nie zostawię tego bloga na tak długo :). Mogę również obiecać że forma tego bloga trochę się zmieni mam nadzieję że na lepsze, 2 - 3 razy w tygodniu będę publikować nowe artykuły. Tematem przewodnim będę dalej finanse. Mam nadzieję że dalej będziecie czytać moje wpisy a mi nie zabraknie motywacji aby dalej to wszystko tworzyć. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...