sobota, 4 sierpnia 2018

Zamykanie kont w bankach

Kilka razy zachęcałem już do założenia konta osobistego w banku, jest to procedura która trwa zazwyczaj do 5 minut. Konto można założyć drogą elektroniczną a umowę podpisać w obecności kuriera który dostarczy ją pod same drzwi :) . Jednak zamykanie konta nie jest już takie proste i moim zdanie ten wpis jest bardzo potrzebny :)






Pierwsze konto zamknąłęm w banku ING kiedy została mi naliczana opłata za kartę w wysokości 7 zł wielu z Was prawdopodobnie powie " To niedużo " lecz w skali rocznej to  już 84 zł :).  W tym momencie postanowiłem zamknąć konto lecz nie do końca wiedziałem jak do tego podejść, poniżej przedstawię kilka wskazówek jak usprawnić ten proces

1.Nie wysyłaj wniosku listem ( rozpatrzenie trwa nawet do 2 tygodni )
2. Udaj się do najbliższej placówki z kartą do konta i dowodem tożsamości
3. Nie daj się zmanipulować konsultantowi ( będzie mówił to zamknięcie konta to błąd )
4. Poproś o zaprzestanie wykorzystywania twoich danych do celów marketingowych ( koniec e maili od banku )
5.Zapytaj czy zamknięcie konta jest darmowe 

Przygotuj się również na to że wizyta w oddziale banku może potrwać około 30 minut i nie będzie przebiegać w zbyt przyjemniej atmosferze( tak było w moim przypadku :)). Osobiście przygotowuje się do zamknięcia konta w PKO ponieważ muszę często płacić kartą aby konto było darmowe bankowość mobilna jest słabo ( poruszałem ten temat w wpisie o banku który lepiej unikać).

Podsumowanie

konto bankowe to tylko produkt zawsze możesz z niego zrezygnować nie dawaj sobie wmówić że robisz coś źle .Gdy konto po prostu nie spełnia twoich oczekiwać zamknij je . Może kiedyś zaoferują jakąś ciekawą promocje i znów je otworzysz :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...