poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Książki motywujące które warto czytać

Cześć w dzisiejszym wpisie powiem trochę o książkach które mnie zmotywowały do dążenia do sukcesu. Jeżelibyście znali inne ciekawe książki podzielcie się tytułami w komentarzach :)



Jakieś 3 miesiące temu przeglądając sobie YouTube natknąłem się na kanał "sukces". Ogólną tematyką tego kanału jest rozwój osobisty oraz dążenie do sukcesu (stąd nazwa kanału :)). Jacek twórca kanału o którym wspominałem w którymś z poprzednich wpisów zachęcał swoich widzów do czytania motywujących książek. Czytałem dużo recenzji książek w internecie i finalnie wybrałem dla siebie 5 najciekawszych pozycji.

https://www.youtube.com/watch?v=n1OzCIq58po - omawiany wcześniej filmik Jack

Moje top 3 książek wartych przeczytania na drodze do sukcesu :)

1 " Amerykański Sen " Po przeczytaniu tej książki uwierzyłem że da się osiągnąć sukces zaczynając od przysłowiowego 0. Główny bohater książki Sam Walton twórca sieci sklepów Wal - Mart pomimo wielu porażek nie poddał się i osiągnął spektakularny sukces. Zachęcam wszystkich do przeczytania

2" Finansowy Ninja " Finansowe podstawy podstaw. Dzięki tej książce dowiedziałem się jak w skrócie funkcjonuje gospodarka. Książka ta zawiera również wiele przydatnych wskazówek dla dłużników oraz dla osób chcących przejść na wcześniejszą emeryturę

3 " Jednominutowy milioner . Książka ułatwiająca wybór dziedziny biznesu na której powinniśmy się skupić.. Pozycja ta składa się jakby z 2 książek jedna typowo motywacyjna , druga zawierająca dużo praktycznych wskazówek





Sam przeczytałem tylko niewielką część wszystkich książek motywacyjnych i biznesowych ale już wiem że dają one naprawdę wiele. Książki motywacyjne pozwalają nam uwierzyć że tak samo jak ich bohaterzy możemy osiągnąć spektakularny sukces wymaga to "tylko" wiele ciężkiej pracy oraz dyscypliny. Zachęcam wszystkich do czytania książek uwierzcie że spowoduje to zmianę w Waszym życiu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...