czwartek, 2 sierpnia 2018

Bank którego lepiej unikać

Cześć dzisiaj wezmę "pod lupę" najpopularniejszy bank w Polsce - PKO Bank Polski. Według danych na rok 2018 obsługuje on ok 9 milionów klientów czyli co 4 osobę w Polsce. Jednak czy jego oferta jest aż tak korzystna ?.:) Poniższy wpis podzielę na 3 części : koszty prowadzenia konta , obsługa klienta, promocje. Na koniec wyrażę oczywiści swoją obiektywną opinię :)




Koszty prowadzenia konta 

- każdy przelew zewnętrzy za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub w oddziale 5,99 zł 
- skorzystanie z debetu na koncie - 5zł
-wydanie karty z wizerunkiem z galerii (większość banków robi to za darmo) - 14,90 zł 
- wypłata gotówki w bankomatach innych niż  PKO BP SA - 3 % kwoty transakcji

To tylko niektóre z kosztów które funduje nam PKO przyznacie że to trochę za wyskoki koszty jak na najpopularniejszy bank w Polsce :)?

Obsługa klienta

 Niedawno założyłem konto w PKO umowę dostarczył mi kurier 2 dni po przewidywanym terminie który dostałem e mailem od banku. Umowa którą otrzymałem była niekompletna nie zawierała hasła do 1 logowania do aplikacji mobilnej banku ( nie dostałem go również na mail ani sms). Konsultant z którym się kontaktowałem w tej sprawie obiecał ponowny telefon za godzinę lecz zadzwonił do mnie dopiero następnego dnia. Sprawa w końcu się wyjaśniła lecz kosztowało mnie dużo nerwów

Promocje

Na chwilę obecną PKO nie oferuję żadnych promocji niedawno za otwarcie konta oferowali zestaw akcesorii plażowych trochę to śmieszne w porównaniu z 200 zł od Milenium :)

Ocena 

Moim zdanie bank PKO wypada blado na tle konkurencji. Sam nie wiem dlaczego aż 9 milionów ludzi decyduje się korzystać z jego usług. Może dlatego że jest Polski ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...