wtorek, 7 sierpnia 2018

Nest Bank - recenzja

Dziś omówię bank w którym założyłem 1 konto bankowe czyli Nest Bank. Bank ten reklamuje swoje konto osobiste jako całkiem darmowe ale czy tak jest na pewno :) ?
 



Nest konto rzeczywiście jest jednym z najkorzystniejszych konto osobistych na rynku oferuję:
- darmowe wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach
- darmowe otwarcie i prowadzenie konta
- darmowe wydanie 1 karty do konta osobistego
- brak opłat za kartę nawet gdy nie wykonujemy transakcji

Nest bank oferuje również bardzo fajnie konto oszczędnościowe o oprocentowaniu 2,25% do kwoty 50 tys zł

Obsługa klienta w Nest Banku

Nie miałem żadnych problemów z otwarciem konta. Po założeniu konta konsultant banku sam do mnie zadzwonił i zapytał czy wszystko poszło okej :). Pin i kartę otrzymałem już po 3 dniach roboczych czyli bardzo szybko. Ogólnie obsługa klienta jest na bardzo wysokim poziomie i może się równać tylko z bankiem Milenium


 Nest Bank nie jest jednak bankiem idealnym ma też swoje wady :) np :

- bardzo słaba aplikacja na telefon
- brak premii za założenie konta
- mała liczba stacjonarnych placówek

Moja opinia

Nest bank jest dobrą propozycją dla osób które potrzebują tylko podstawowych opcji konta oraz nie płacą dużo kartą ( i tak jest darmowa). Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym może skusić również łowców bankowych promocji :). Konto jest godne polecenia.

link do założenia konta :) - http://jankos.ebrokerpartner.pl/short/51m93

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adres mojego nowego bloga + stronka na fb

Serdecznie zapraszam wszystkich na mojego bloga : https://www.wcześniejszaemerytura.pl/?p=46 Gdyby się komuś nie otwierał link to należy w...